Friday, June 11, 2010

Filled Under:

ဒီပဲရင္းအေတြ႕အၾကံဳ

၂၀၀၃ခုႏွစ္ေမလ၃၀ရက္ေန႔ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ရဲ႕ စည္းရံုးေရးခရီးစဥ္ကိုလုိက္ပါတဲ့သူေတြ
ဒီပဲယင္းျမိဳ႕အနီးၾကည္ရြာမွာအတိုက္ခိုက္ခံခဲ့ရျပီး လိုက္ပါတဲ့လူေတြေရာ၊အဖြဲ႔ဝင္ေတြပါေသတဲ့လူေသ၊
ေထာင္ခ်ခံရတဲ့သူက်ျဖစ္ခဲ့ရပါတယ္။အခုဆိုရင္ဒီတိုက္ခိုက္မႈၾကီးျဖစ္တာ၇ႏွစ္သာျပည့္သြားေပမဲ့ အျဖစ္မွန္ကိုေဖာ္ထုတ္အေရးယူမႈေတြမရွိေသးပါဘူး။


(အာအက္ဖ္ေအ၊ေမ၃၀)၂၀၀၃ခုႏွစ္ေမလ၃၀ရက္ေန႔မွာ အထက္ျမန္မာျပည္ခရီးထြက္ေနတဲ့ အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ေခါင္းေဆာင္ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္၊ဒုဥကၠဌဦးတင္ဦးနဲ႔အန္အယ္လ္ဒီ
အဖြဲ႔ဝင္ေတြ၊အားေပးေထာက္ခံတဲ့ ျပည္သူေတြကိုလုပ္ၾကံသတ္ျဖတ္တဲ့ ဒီပဲယင္းအေရးအခင္းေပၚေပါက္ခဲ့ပါတယ္။ဒီအေရးအခင္းမတိုင္ခင္မွာေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ရဲ႕
ခရီးစဥ္ကို စြမ္းအားရွင္လို႔ေခၚတဲ့စစ္အစိုးရကိုလိုလားေထာက္ခံသူအုပ္စုကနည္းမ်ိဴးစံုနဲ႔
လိုက္လံေႏွာက္ယွက္ေနပါတယ္။ ေနာက္ဆံုးမွာေတာ့စစ္ကိုင္းတိုင္းဒီပဲယင္းျမိဳ႕အထြက္ၾကည္ရြာမွာ စြမ္းအားရွင္အုပ္စုေတြ၊အၾကမ္းဖက္တိုက္ခိုက္လာပံုကို အန္အယ္လ္ဒီဒုဥကၠဌ ဦးတင္ဦးကေျပာျပပါတယ္။

ဦးတင္ဦး...ၾကည္ရြာေရာက္လာတဲ့အခါက်ေတာ့ၾကည္ရြာမွာတခါရပ္တယ္။နည္းနည္းလည္းေမွာင္ေနျပီေပါ့ဗ်ာ။
ကားကမီးထြန္းျပီးသြားေနရျပီ။ အဲဒီအခါမွာ ကားထြက္လာတာကိုျမင္တယ္။ အဲဒီေတာ့က်ေနာ္ကလည္း ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကားထြက္လာျပီဆိုျပီးေတာ့ ဆက္ထြက္တယ္။ကားရပ္သြားျပန္ျပီဆိုျပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႔တခါထပ္ေစာင့္ျပန္ေရာ၊ ထြက္လာျပန္ျပီဆိုျပီးက်ေနာ္တို႔လည္းထြက္လာျပန္ေရာ၊
ေနာက္တခါရပ္သြားျပန္ေရာ၊ ရပ္သြားေတာ့ ေနာက္ကလိုက္လာတဲ့ ေမာ္ေတာ္ဆိုက္ကယ္ေတြေရာ၊
ကေလးေတြေရာ၊ လူငယ္ေတြေရာကအကုန္လံုးေရွ႕ေရာက္လာျပီးေတာ့ေနာက္မွာရိုက္ကုန္ျပီလို႔စေျပာတာပဲ၊

ေနာက္မွာလိုက္လာတဲ့ဒိုင္နာကားေပၚကလူေတြက ရိုက္ကုန္ျပီဆိုျပီးလာေျပာတဲ့အခါ သံဃာေတာ္ေတြေရာ၊လူငယ္ေတြေရာအားလံုးေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ရဲ႕ကားကိုပတ္ပတ္လည္
ဝိုင္းျပီးေစာင့္ေရွာက္ၾကတယ္။က်ေနာ့္ကားကိုလည္းပတ္ပတ္လည္ဝိုင္းျပီးေစာင့္ေရွာက္ၾကတယ္။
အဘမဆင္းနဲ႕ဟိုမွာရိုက္ကုန္ျပီ အႏ ၱရာယ္ရွိတယ္ဆိုျပီး၊မဟုတ္ဘူးငါဆင္းရမယ္လို႔ေျပာေတာ့ ေနာက္မွာေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကားက်န္ေနတယ္ဆိုျပီး ေဒၚစုကားဆီျပန္လာတယ္။
မီတာ၅၀ေလာက္ရွိမွာေပါ့ ေဒၚစုကသူ႕ကားရဲ႕အလယ္ခန္းမွာဆိုေတာ့ လံုျခံဳတယ္။
ရိုက္ကုန္ျပီဆိုတာသူသိတယ္ခင္ဗ်၊က်ေနာ္ကေတာ့ ဒီေနရာကအရမ္းအႏ ၱရာယ္မ်ားတဲ့ ေနရာဆိုေတာ့လံုျခံဳတဲ့ေနရာကိုပို႔ခ်င္တယ္ခင္ဗ်။က်ေနာ္ကကားကိုနည္းနည္းေလး ထြက္ေပးဖို႔ေျပာေတာ့ေဒၚစုကမသြားဘူးဆိုျပီးျငင္းတယ္

။ေနာက္ကရိုက္ေနတဲ့လူေတြကိုစြန္႔ျပီးမသြားႏိုင္ဘူးတဲ့၊ထပ္တူထပ္မွ်ခံစားမႈရွိတယ္ ဆိုတဲ့အေနနဲ႔မသြားဘူးခင္ဗ်၊အဲဒီေတာ့က်ေနာ္လည္းစိတ္ပူတာေပါ့ခင္ဗ်။ ေနာက္ကိုအျမန္ေျပးၾကည့္ေတာ့ရိုက္တာႏွက္တာဆူတာညံတာေအာ္တာဟစ္တာေတြၾကားရတယ္။
က်ေနာ္ကသိပ္အႏ ၱရာယ္ၾကီးမားေနျပီဆိုုတာသိလုိက္ျပီ။ ရိုက္ၾကတဲ့လူေတြကေရွ႕ကိုေပါက္လာျပီးက်ေနာ္တို႔ေနာက္ကကားကိုစရိုက္တယ္။ က်ေနာ္ကေဒၚစုကားကိုေရႊ႕ဖို႔ေျပာတယ္။သူကမသြားဘူးေျပာတယ္။ေျပာရင္းဆိုရင္း ေနာက္ကကားကိုရိုက္တာျပီးျပီေပါ့။ေဒၚစုကားနားေရာက္လာေတာ့သူ႔လံုျခံဳေရးကို တာဝန္ယူထားတဲ့ ကိုတိုးလြင္ကဒီကားေပၚမွာေဒၚစုပါတယ္မင္းတုိ႔မရိုက္နဲ႔၊ ဗမာျပည္မွာ ဘာျဖစ္ကုန္မလဲသိရဲ႕လား၊ ႏိုင္ငံတကာမွာလည္းဘာျဖစ္ကုန္မလဲသိရဲ႕လားဆိုတဲ့အခါမွာ

က်ေနာ္ကသတိဝင္လာျပီးေတာ့ေဟ့ေကာင္ေတြ၊မရိုက္နဲ႔၊မလုပ္နဲ႔ဆိုျပီးေတာ့အက်ယ္ၾကီး ေအာ္တယ္။ခဏေတာ့တန္႔သြားတယ္။ေနာက္မွာပါလာတဲ့သူေတြကအရပ္ဝတ္ေတြနဲ႔၊ ပုဆိုးတိုတိုနဲ႔၊
လက္မွာအမွတ္အသားနဲ႔ ၊လက္မွာတုတ္ေတြ၊ဓားေတြကိုင္ထားတယ္။ သူတို႔ကရိုက္မယ္လဲျပင္ေရာက်ေနာ္တို႔ကမရိုက္နဲ႔လို႔ေအာ္ျပန္ေရာ၊ေအာ္ျပီးေတာ့ က်ေနာ္ေနာက္ဆံုးရင္းေနာက္ျပန္လဲက်သြားတယ္။က်ေနာ္ကေတာ့ ေတာ္ေတာ့္ကိုစိုးရိမ္ေနျပီ၊ ကားကိုရိုက္ေနသံေတြၾကားရတယ္။လံုုျခံဳေရးကေလးေတြကလည္းေဒၚစုဘက္မွာကပ္ေနရာကေန အရိုက္လြတ္တဲ့ေနရာမွာစြတ္ေနေတာ့ ကားကိုပဲရိုက္ေနတဲ့အသံေတြၾကားေနရတာ၊
က်ေနာ္လဲမတ္တပ္ရပ္လို႔ရေရာေဒၚစုကားက ဝူးဆိုေမာင္းထြက္သြားေရာ။ က်ေနာ္ဝမ္းသာလိုက္တာမေျပာပါနဲ႔ေတာ့၊ ကားကိုပဲထိတာလူကိုမထိဘူးေပါ့ေလ။
ဦးတင္ဦးအေနနဲ႔သူစီးလာတဲ့ကားဆီကိုလည္းသြားေရာကားကေမာင္းထြက္သြားလို႔ဦးတင္ဦးက်န္ရစ္ခဲ့ပါတယ္။

ဦးတင္ဦး…ဒါနဲ႔ က်ေနာ္လည္းလမ္းရဲ႕ ညာဘက္ေဘးမွာအေမွာင္ထဲမွာ က်ေနာ္ရပ္ေနလိုက္တယ္။ သူတို႔လြတ္တာနဲ႔က်ေနာ္လည္းဒီပဲယင္းကိုေျပးခဲ့တာပဲ၊ေျပးရင္းနဲ႕က်ေနာ္ၾကားတာက မန္း၁ဒီေနရာမွာစု၊မန္း၂ဒီေနရာမွာစု ဆိုုျပီးေတာ့ေအာ္ျပီးလူစုေနၾကတယ္။က်ေနာ္ လမ္းမွာလႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ေဒါက္တာဝင္းေအာင္၊သူ႔ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ပါးစပ္ကြဲျပီးေသြးေတြက်၊အက်ီမွာေရာ၊ ရင္ဘက္မွာေရာ ေသြးေတြေပေနလိုက္တာ၊ က်ေနာ္တို႔လမ္းေလွ်ာက္လာရင္းနဲ႔ဒီပဲယင္းက၉နာရီတီးသံၾကားရတယ္။ပုဒ္မ၁၄၄ ထုတ္သံလည္းၾကားရတယ္။
ဆက္သြားရင္းနဲ႔ မႏ ၱေလးကားထဲကေန လြတ္သြားတဲ့ဦးတင္ေအာင္ကိုေတြ႔တယ္။ေနာက္ေတာ့ဦးေအာင္ခင္ကိုေတြ႔တယ္ ။ဒီလိုနဲ႔က်ေနာ္တို႔ေရွ႕ဆက္သြားၾကတယ္။

ဦးတင္ဦးေျပာျပသြားတဲ့ေဒၚစုလံုျခံဳေရးတာဝန္ယူတဲ့ကိုတိုးလြင္ကလည္းသူ႔ကိုစြမ္းအားရွင္ေတြဝိုင္းဝန္း
ရိုက္ႏွက္ၾကပံုကိုအခုလိုေျပာျပပါတယ္။အေယာက္၂၀ေလာက္ရွိတဲ့လူေတြကလက္မွာတုတ္ေတြ၊ဓါးေတြ
ပါလာျပီးေတာ့ေဒၚစုကားနားကိုတျဖည္းျဖည္းကပ္လာတယ္၊ေဒၚစုေဘးမွာက်ေနာ္ရယ္ကိုထြန္းျမင့္ရယ္၊ ကိုဆန္းထြန္းတို႔၃ေယာက္ရွိတယ္။က်ေနာ္ကတားတယ္။ ဘဘဦးတင္ဦးကလည္းေဒၚစုကားအေရွ႕မွာရွိေနတယ္။ ဒီအခ်ိန္မွာဒီကားနားကိုတုတ္ေတြနဲ႔ေရာက္လာတဲ့အခ်ိန္မွာက်ေနာ္ကေျပာတယ္မလုပ္ပါနဲ႔ဒါေဒၚစုကားပါ၊
မင္းတို႔မလုပ္နဲ႔၊မင္းတို႔ျပန္ပါဆိုုျပီး၊ဘဘဦးတင္ဦးကမင္းတို႔လြန္ေနျပီ၊မင္းတို႔ျပန္သြားလို႔ေျပာတဲ့အခ်ိန္မွာဒီေကာင္ေတြက က်ေနာ္ကိုဝင္ရိုက္တယ္၊ပထမအခိ်န္မွာတည္းကိုကေဒၚစုကက်ေနာ္တို႔ကိုေျပာထားတယ္၊ဘာမွ ွျပန္မလုပ္နဲ႔ဆိုျပီး၊သူတို႔ဘက္ကရိုက္လာခဲ့ရင္ကိုယ့္ကိုယ္ေတာ့ခုခံကာကြယ္ဆိုတဲ့အတြက္က်ေနာ္တို႔ အရိုက္ခံရတဲ့အခ်ိန္မွာလက္နဲ႔ပဲကာႏိုင္ပါတယ္။

ဘာမွျပန္မလုပ္ပါဘူး၊ က်ေနာ္တို႔အရမ္းစိုးရိမ္လာတယ္။စိုးရိမ္လာေတာ့ေဒၚစုကိုကားေမာင္းထြက္ဖို႔ ေျပာတယ္။ေဒၚစုကမထြက္ဘူးလို႔ေျပာတယ္။က်ေနာ္ကေက်ာ္စိုးလင္းကို မရေတာ့ဘူးထြက္ထြက္ဆိုျပီးလွမ္းေျပာေနတဲ့အခ်ိန္မွာက်ေနာ့္ေခါင္းကိုတုတ္နဲ႔ တခ်က္ထိသြားတယ္။လည္သြားတဲ့အခ်ိန္မွာေဒၚစုကားထြက္သြားတယ္။က်ေနာ္တို႔ကားက အဲဒီမွာဘဲက်န္ခဲ့တယ္။က်ေနာ္ျပန္သတိရလာတဲ့အခိ်န္မွာပတ္ဝန္းက်င္ကေမွာင္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ၊
က်ေနာ့္ကိုမသိတဲ့အခ်ိန္မွာက်ေနာ္ကပုန္းေနရပါတယ္။ မနက္မိုးလင္းတဲ့အခါပုန္းေနတဲ့အန္အယ္လ္ဒီာ အဖြဲ႔ဝင္၈၀ေလာက္ကိုရဲတပ္ဖြဲ႔ဝင္ေတြကေနဒီပဲယင္းအခ်ဳပ္ကိုပို႔လိုက္တယ္။
ဒီလုပ္ၾကံသတ္ျဖတ္မႈကိုကုိယ္တိုင္ၾကံဳခဲ့ရတဲ့ဒုဥကၠဌဦးတင္ဦးကလည္းအၾကမ္းဖက္သမားေတြဟာ
အမိန္႔ေစခိုင္းမႈေအာက္မွာစနစ္တက်နဲ႔လုပ္တာကိုေတြ႔ရတယ္လို႔ေျပာျပပါတယ္.

ဦးတင္ဦး.. ဒီလိုနဲ႔လမ္းေလ်ွာက္လာရင္းနဲ႔ မီးကလင္းလိုက္မွိန္လိုက္ျဖစ္ေနေတာ့
က်ေနာ္ထင္တာကေဒၚစုကေတာ့လြတ္သြားလုိ႔ က်ေနာ္တို႔ကို အခ်က္ျပတယ္ေပါ့
ဆိုျပီးအျမန္သြားေတာ့ အဲဒီနားလည္း ေရာက္ေရာကားေတြကမီးေတြနဲ႔ထိုးေတာ့ မီးေတြကလင္းေနတယ္။ရိုက္ၾကရိုက္ၾကဆိုျပးီကားေပၚကေကာင္ေတြကျဖစ္ေနၾကေတာ့ သူတို႔ထဲကေခါင္းေဆာင္ထင္ပါတယ္။တေယာက္ကဆင္းလာတယ္၊သူေဘးကလူေတြက ေျပာတာကသူတို႔ထဲကတေယာက္ကခုနကေမာင္းသြားတဲ့ကားေၾကာင့္ဒါဏ္ရာရသြားလို႔ က်ေနာ္တို႔ကို ျပန္ရိုက္ရမယ္လို႔ေျပာတယ္။ဒါနဲ႔က်ေနာ္ကမင္းတို႔ကဆက္ျပီး ရိုက္ရေအာင္မင္းတို႔နဲ႔ငါတို႔နဲ႔ဘာျဖစ္လို႔လဲ၊တို႔မွာလက္နက္လည္းမပါဘူး၊လာတာလည္း ခြင့္ျပဳခ်က္နဲ႔လာတာ၊သြားတာလည္းျပည္သူေတြသြားတဲ့လမ္းမွာသြားတာ၊မင္းတို႔ဒီလိုလုပ္ရင္ တရားဥပေဒအရအေရးယူခံရမယ္။မင္းတို႔အဲ့ဒါနဲ႔ပတ္သက္လို႔သတိထားပါ၊အဲဒီမွာ
သူတို႔နည္းနည္းတန္႔သြားျပီးေတာ့ေခါင္းေဆာင္လုပ္တဲ့သူကဘယ္သြားမလို႔လဲလို႔ေမးေတာ့က်ေနာ္က ဒီပဲယင္းသြားမလို႔၊ျပီးေတာ့က်ေနာ့္ကိုဘာလုပ္မလို႔လဲလို႔ေမးတယ္။ေမးေတာ့ေဒၚစုနဲ႔ ေတြ႔ဖို႔ရွိတယ္လို႔ေျပာေတာ့ ဒါေနာက္မွစဥ္းစားမယ္တဲ့၊ေတြ႔ေပးဖို႔လုပ္ေပးဖို႔သူေျပာမယ္ေပါ့ ၊ကားေပၚကလူေတြက အတင္းခုန္ခ်ျပီးက်ေနာ္တို႔ကိုရိုက္မယ္လုပ္ေတာ့သူကက်ေနာ္တို႔ကိုေမွာင္ရိပ္နားက သစ္ပင္ေအာက္မွာသြားထိုင္ခိုင္းတယ္။သြားထိုင္တဲ့အခါမွာဓါတ္ပံုေတြလာရိုက္
တယ္။ျပီးေတာ့က်ေနာ္တို႔ဆက္သြားၾကတယ္။

အသက္မေသဘဲလြတ္ေျမာက္လာသူထဲကေဒၚညြန္႔ညြန္႔ရဲ႕ မ်က္ျမင္ကိုယ္တိုင္ၾကံဳေတြ႔ခဲ့ရတဲ့ အျဖစ္အပ်က္ကေတာ့သင္တန္းေပးထားသလိုဘဲ၊ ကား၅စင္းကတညီတည္းရပ္ျပီးမီးကိုအေပၚမီး
ေအာက္မီးအျပည့္ထြန္းထားျပီး လူအုပ္ၾကီးကမဲေမွာင္ေနေအာင္ဆင္းလာျပီးေတာ့အဲဒီလူေတြကေနကားေတြ
အကုန္လံုးအံုလိုက္က်င္းလိုက္ရိုက္တာေပါ့ေနာ္၊ကိုယ့္ေဘးနားမွာရွိတဲ့ဆိုင္ကယ္ေပၚကကေလးေတြကိုလည္း
တေယာက္ကို ၃၊၄ေယာက္ႏႈန္းနဲ႔ရိုက္တယ္။ကေလးေတြကေခါင္းေလးေတြကို လက္ေတြနဲ႔ေပြ႔ျပီးေတာ့ ဒီလိုပဲလူးလဲျပီးအရိုက္ခံေနရတာကိုေတြ႔တယ္။ ကိုယ့္ကိုကိုယ္လည္း မရုန္းကန္ႏိုင္သလို သူတို႔ကိုလည္းမကူညီႏိုင္ဘူးျဖစ္တယ္။က်မကိုရိုက္ေနတုန္းမွာ နင္တို႔ကို ေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကဘာေတြ
လုပ္ေပးေနလို႔လဲ၊နင္တို႔ကုလားမယားျဖစ္ခ်င္လို႔လား။ငါ့ယူပါလားဆိုုျပီးရိုက္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ
သူတို႔ကတံတားေဆာက္လမ္းျပင္ေနတာ၊သူတို႔ကစြမ္းအားရွင္ေတြတဲ့ဆိုျပီးက်မနားကိုဝါးခၽြန္နဲ႔ထိုးလိုက္တယ္။
ေခါင္းကိုဖိရိုက္လိုက္ေတာ့ ေမ့တခ်က္၊မေမ့တခ်က္ျဖစ္ေနတယ္။က်မေရွ႕ကကားေပၚမွာလည္း
လူ၂ေယာက္ေသေနတယ္။ တေယာက္ကအဖြဲ႔ဝင္ေနာက္တေယာက္ကဓါတ္ပံုဆရာ၊တေယာက္ကမေသခင္ေလးမွာ က်ေနာ့္သမီးေလးကိုေစာင့္ေရွာက္ပါလို႔ေျပာေနသံကိုၾကားရတယ္။အဲလုိျဖစ္ျပီးေမွာင္ျပီးျငိမ္သြားတဲ့အခ်ိန္မွာ က်မတို႔ရွိတဲ့ေနရာကိုရြာသား၄၊၅ေယာက္ေလာက္နဲ႔ဘုန္းၾကီးတပါးလာတယ္၊ က်မကက်မကိုကူညီပါဆိုျပီးသူတို႔နဲ႔လိုက္သြားတယ္။က်မကားေပၚကကားသမားက မ်က္လံုးထြက္ျပီးေသေနတယ္။ က်မေဘးကဆိုက္ကယ္ေပၚကကေလးေတြက ေျခေတြ လက္ေတြကိုးလိုးကန္႔လန္႔ေတြျဖစ္ျပီးေသေနၾကတယ္။
ကားမွန္ေတြကိုလည္း ရိုက္ခြဲထားတယ္။ မီးသီးေတြကိုလည္းခြဲထားတယ္။တခ်ိဳ႕ကားေတြကိုေရေျမာင္းထဲထိုးခ်ထားတာ ကိုလည္းက်မေတြ႕ရတယ္။က်မပတ္ဝန္းက်င္ကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ေသျပီလို႔ယူဆလို႔ရတဲ့ လူေပါင္း ၈၀ေလာက္ေတြ႔ရတယ္။အာဏာပိုင္ေတြရဲ႕ေနာက္ထပ္ဖိႏွိပ္မႈကေတာ့ ဒီပဲယင္းလုပ္ၾကံမႈကေန အသက္မေသဘဲလြတ္ေျမာက္လာခဲ့တဲ့အန္အယ္လ္ဒီအဖြဲ႔ဝင္ေတြ၊ေက်ာင္းသားျပည္သူေတြကို
ဖမ္းဆီးျပီးေထာင္ဒါဏ္ေတြခ်တယ္၊ဦးတင္ဦးဆိုရင္ကေလးေထာင္မွာ၉လနီးပါးအက်ဥ္းက်ခံရျပီး၇ႏွစ္
ၾကာေနအိမ္အက်ယ္ခ်ဳပ္ေနခဲ့ရတယ္။

ဒီပဲယင္းအေရးအခင္းေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ေဒၚစုကိုစစ္အစိုးရကေနအိမ္မွာလာေရာက္ေဆြးေႏြး
ညိွႏိႈင္းခဲ့ပါတယ္။အဲဒီေဆြးေႏြးပြဲေတြမွာ ေဒၚစုကအမ်ိဳးသားျပန္လည္ရင္ၾကားေစ့ေရးအတြက္ဆိုရင္
ဒီပဲရင္းလုုပ္ၾကံမႈနဲ႔ပတ္သက္လို႔နစ္နာမႈေတြကိုသင္ပုန္းေခ်ပါတယ္လို႔ေျပာခဲ့ပါတယ္
ေဒၚစုကဆက္ျပီးေတာ့ေျပာတာက ႏိုင္ငံေတာ္မွာအစစအရာရာခ်ိဳ႕ယြင္းေနတဲ့ကိစၥ၊
ႏိုင္ငံေရး၊က်န္းမာေရး၊စီးပြားေရး၊လူမႈေရးဒါေတြအားလံုးကိုပူးေပါင္းျပီးကူညီေဆာင္ရြက္ႏိုင္ဖို႔ အတြက္ဒီပဲရင္းျဖစ္တဲ့ကိစၥကိုဘာမွမေျပာဘူး၊ႏိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားေတြကိုလႊတ္ေပးဖုိ႔၊
အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ရံုးေတြကိုျပန္ဖြင့္ေပးဖို႔နဲ႔ ၊တတိုင္းျပည္လံုးနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ေရွ႕အစဥ္အလာေကာင္းျပီးေတာ့
အက်ိဳးတူစီးပြားရည္စူးျပီးေတာ့ေတြ႔ဆံုေဆြးေႏြးအေျဖရွာဖို႔၊ဒါေပမဲ့စစ္အစိုးရက လက္မခံတဲ့အတြက္ရင္ၾကားေစ့ေရးကိစၥပ်က္သြားခဲ့ပါတယ္။ဒီပဲယင္းလုပ္ၾကံသတ္ျဖတ္မႈမွာ
ကိုယ္တိုင္ၾကံဳေတြ႔ခဲ့ရတဲ့အန္အယ္လ္ဒီ အဖြဲ႔ဝင္ေတြကေတာ့တရားမွ်တမႈအေနနဲ႔ကေတာ့ျဖစ္ရပ္မွန္ကိုေဖာ္ထုတ္ဖို႔လိုသလို လိုအပ္မယ္ဆိုရင္ေခါင္းေဆာင္ေတြရဲ႕သင္ပုန္းေခ်ေရးကိစၥကိုလိုက္နာဖို႔ အဆင္သင့္ ရွိေနတယ္လို႔လည္းရႏွစ္ေျမာက္ႏွစ္ပတ္လည္ေန႔မွာေျပာသြားပါတယ္။ဒီပဲယင္းလုပ္ၾကံသတ္ျဖတ္မႈမွာ
ေသဆံုးသူအတိအက်မသိရေပမဲ့ ေသဆံုးသူ၁၀၀ေက်ာ္ေလာက္ရွိတယ္လို႔ခန္႔မွန္းၾကပါတယ္။

0 comments:

Post a Comment